Transport si retururi

Clientul are dreptul să returneze produsul în termen de 14 zile de la primirea comenzii.

În cazul în care doriți să returnați podusele, trebuie să aveți în vedere urmatoarele aspecte:

  1. Trebuie să ne anunțați cu privire la decizia dvs, pentru a vă furniza toate datele necesare, pentru returnarea produsului;

  2. Suma pe care ați achitat-o se va returna doar prin transfer bancar și doar după ce produsul va intra în posesia RATTAN NOBLESSE;

  3. Produsul returnat trebuie sa fie nou, în aceeasi stare în care a fost primit, fără urme de folosință;

  4. Contravaloarea transportului tur/retur va fi suportată de catre client, inclusiv costurile de transport ce nu s-au plătit în prealabil (ex: livrarile pe București, Ilfov sau Giurgiu)

  5. Produsele personalizate, cele realizate strict după specificațiile clientului, NU se vor returna;

  6. Suma de bani restituită nu va include cheltuielile de transport

  7. NU SE PRIMESC COLETE RETURNATE CU PLATA RAMBURS!

  8. NU RĂSPUNDEM PENTRU EVENTUALELE DEFICIENȚE DE TRANSPORT! TOATE PRODUSELE RATTAN NOBLESSE SUNT ÎMPACHETATE ÎN CARTON, PESTE CARTON FOLOSIM FOLIE CU BULE. DACĂ DESCOPERIȚI LA RECEPȚIE PROBLEME SURVENITE ÎN URMA TRANSPORTULUI AVEM MAREA RUGAMINTE SĂ-I COMUNICAȚI ACEST LUCRU AGENTULUI FIRMEI DE CURIERAT! COLETELE DETERIORATE TREBUIE NEAPARAT RECLAMATE AGENTULUI FIRMEI DE CURIERAT LA RECEPȚIA PRODUSULUI!

Vă mulțumim pentru întelegere!