Garantie

RATTAN NOBLESSE ofera un termen de garantie de doi ani din momentul semnarii procesului verbal de receptie a produsului.

Termenul de garantie este valabil atat pentru produsele achizitionate din magazinul online cat si pentru produsele achizitionate direct.

La livrare, toate produsele vor fi insotite de certificatul de garantie, procesul verbal de receptie si factura fiscala.

Cumparatorul este informat si este de acord cu faptul ca produsele din materiale precum palul, lemnul sau pielea nu pot avea aceeasi textura si nuanta iar acesta nu este un defect de fabricatie.

Pentru eventualele defecte de fabricatie clientul se poate adresa departamentului de reclamatii.


Conditii de acordare a garantiei


- Termenul de garantie este de 2 ani si se calculeaza din momentul in care se semneaza procesul verbal de receptie;

- Termenul de garantie nu se prelungeste cu perioada in care produsul se afla in reparatie;

- In cazul in care un produs este inlocuit cu unul nou, cel nou beneficiaza de garantia completa de 2 ani;

- Pe perioada garantiei produsul beneficiaza de reparatii fara cost suplimentar din partea clientului;

- Garantia este acordata produselor ce vor fi folosite in conditii normale, in scopul pentru care au fost fabricate si tinandu-se cont de faptul ca se pot uza in timp.


Conditii de neacordare a garantiei 


- Uzura normala a produsului, tinand cont de durata medie de utilizare a acestuia, care include intinderea snurului materialului de acoperire, matuirea sau lustruirea materialelor in timp, in limite normale, ca urmare a uzurii, sunt acceptate si nu sunt considerate defecte;

- Aparitia unor defecte dupa receptia produsului, ca urmare a serviciilor de: manipulare, transport, montaj si instalare, executate de cumparator sau de terti;

- parti componente incendiate, inundate, deteriorate, furate;

- schimbarea culorii produsului din cauza soarelui, a unei alte surse de caldura sau apa, migrarea culorii de pe un obiect (obiecte de imbracaminte sau marochinarie) care a intrat in contact cu produsul deteriorat;

- vopsirea produsului de catre cumparator sau a interventiei cumparatorului asupra mobilierului cu substante suplimentare de lacuire;

- gaurirea, lipirea pe produs a altor repere sau materiale;

- ruperea sau zgarierea ca urmare a lovirii/manipularii defectuoase de catre cumparator;

- defecte aparute ca urmare a umiditatii, curatarii cu produse de curatare neadecvate, conditiilor improprii de utilizare a produselor, altele decat cele pentru care produsul a fost proiectat, testat si fabricat;

- defecte care apar ca urmare a conditiilor improprii de depozitare la cumparator;

- in cazul in care pe produs au fost depozitate alte produse, cu greutate mare.