Intrebari frecvente

Întrebări despre produse și comenzi

Cum pot căuta un anumit produs în magazin?

Pentru a căuta un produs, vă rugăm să folosiți modulul de căutare existent în partea de sus a site-ului. Introduceți informațiile căutate, iar dacă acestea se regăsesc pe site, vi se va afișa o listă a rezultatelor compatibile.

Sunt persoană juridică. Pot cumpăra?

Da, RATTAN NOBLESSE (magazinmobilaratan.ro) onorează comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscală cu datele firmei, vă rugăm să introduceți datele care vi se vor solicita la înregistrare sau în cadrul procesului de comandă.

Cum procedez dacă doresc ca livrarea să se facă la o alta adresă decât cea specificată în contul meu de client?

În această situație, în cadrul procesului de comandă, veți avea opțiunea să introduceți informațiile corespunzătoare adresei de livrare dorite.

Administrarea contului de client

Am uitat parola contului. Cum procedez?

În cazul în care nu vă amintiti parola contului Dvs., vă rugăm să folosiți opțiunea Recuperează parola uitată, disponibilă în pagina Acces cont.

Cum procedez dacă doresc să modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, vă rugăm să vă autentificați în cont și să accesați apoi opțiunea Actualizare cont, disponibilă în secțiunea Contul meu.

Trebuie să am cont pentru a putea cumpăra?

Pentru a face cumpărături pe acest site, nu este neapărat să vă creeați un cont de utilizator. Acesta poate fi creat și după ce ați adăugat produsele dorite în Coșul de cumpărături.

Pot modifica o comandă lansată?

În cazul în care doriți să modificați o comandă, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de pe site. Vă rugam să precizati și ID-ul comenzii, pe care îl puteti regasi în sectiunea Istoric comenzi. De asemenea, modificarea unei comenzi este permisă într-un termen maxim de 24H, din momentul în care ați lansat-o.

Pot afla informații despre comenzile anterioare?

Puteți consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand secțiunea Istoric comenzi..

Întrebări generale

Doresc să achiziționez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Produsele comandate online de pe https://www.magazinmobilaratan.ro nu se află în stoc, nu sunt produse de serie și intră în execuție la cererea expresă a clientului, fapt care atrage după sine imposibilitatea de a returna produsul.

Doresc să obțin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

În acest caz, vă rugam să ne contacțați folosind formularul de contact.